fredag 10. desember 2010

Herlige dager i advent





Nok en herlig dag i advent :)

Har vært til slakteren og sørget for god julemat;
ribbe og svinekam er i hus, og stor porsjon kjøttkaker er stekt.
Hos gartner fant jeg mere grønt til krukkene.
Gleder meg til Amaryllis'ene blomstrer, de er jo så flotte!
Ja, hvis jeg klarer å holde liv i dem til knoppene brister da...

Denne uka har jeg også vært på koselig venninnekveld.
Drikker kaffe så man ikke får sove før langt på natt...

I går startet vi "nisse-virksomheten" hos gode venner.
Alltid trivelig der, og selvsagt med god servering!
Og kom jaggu hjem med nytt strikkemønster...

Snør gjør det også!

Og best av alt, i dag;
jeg har vært og ønsket min gode venninne velkommen til bygda  <3
Overtagelse av nøkkel i dag :) Og alle hjerter gleder seg!

Elsker adventskos med familien,
elsker vennene mine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar