onsdag 22. desember 2010

Mmmm, det lokte så godt...

Mmmm, det lukter så godt av gjærbakst :)
Ungene ønska sæ heimbakakak og rundstykka...
Hmmm, husmora må ha svikta ettersom det kjæm sånne ønska!
Men ikke tung å be, for gjærbakst er moro å bake!
Og ikke dufter det bare av nystekt,
går en til gangene, så kan en ane grønnsåpelukt :)
Me like!



På den ene Amaryllisen
kommer det faktisk tre stilker,
så her blir det masse flotte blomster
i dagene som kommer!

Og i stua dufter det godt av Svibel!


Og i morgen er det lillejulaften.
Gleder meg på å få jula i hus!

Gruer meg litt til morgendagens toveøkt da...
Har nemlig ny vaskemaskin.
Får prøve meg forsiktig frem
så jeg ikke ødelegger labban...

1 kommentar:

  1. Ønsker deg en kjempekoslig god jul Elin!! Håper det blir masse skrævling neste år også!! (her eller der...) klem fra meg til deg

    SvarSlett