lørdag 13. november 2010

Elsker vinteren


Storgleder meg til å gå på ski i fjellet igjen.
Litt tidlig ennå her, så må glede seg over fjorårsminnene ennå.
Har imidlertid vært på hodelykttur sammen med en god venninne
opp etter en delvis brøyta vei i kveld.
Hærlig med frisk vinterluft og godt selskap!

Midt i dagen hadde vi besøk.
Ferske kanelsnurrer
servert i en nyvaska hytte
sammen med gode venner.
Det er trivsel det!

Akkurat nå koser jeg meg på hytta - alene :)
Frøkena er på overnattingsbursdag til en av gutta i klassen.
Mannen og jr. er og ser Liverpoolmatchen nede i bygda.
Enn at om en uke så er vi i Liverpool!!!
Shopping og fotball - gleder oss masse!

Så i dag har jeg baka, strikka, gått tur og vært med familie og gode venner på hytta.
En dag helt etter min smak! Toppen av lykke <3

1 kommentar:

  1. Det ser fristandes å ta på seg skia ja! Men her I FREDRIKSTAD regner det... Men jeg har søkt på Trysil hytta til jobben om 4 uker, så jeg krysser fingra!!!! Må nok dra avgårde for å få skiløyper her enda dessverre!

    Ha en koslig Lørdagskveld Elin! klem

    SvarSlett