tirsdag 24. august 2010

En liten favoritt!

Velkommen til bloggen min,
paa-pinnen.

Mitt navn er Elin Sommervold og jeg er bosatt i Trøndelag.
Jeg er 36 år, gift og mamma til to kjekke ungdommer på 11 og 13.
Mine favorittsysler er strikking, baking, hytteliv og fjellturer.
så dette blir en strikkeblogg mm.
Jobber i 100% stilling, men benytter hver anledning jeg har
til å gjøre noe av overnevnte ting.



Og etter å ha blitt tovet på 40 grader blir de til gode, varme labber!

Fra Sandnes Garn sitt hefte: Tema 19 toving, mønster23.



Mønsterlabber med hjerter og smørblomster.

1 kommentar:

  1. Heisann! Så flott julelabb.... har tatt vare på siden ved å ha link på min.
    Kanskje det blir en maken til din, en annen jul!
    http://viltogvakkert.blogspot.no/2013/12/tova-julesokker.html

    Med go´julhilsen

    SvarSlett